Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Tyto obchodní podmínky definují pravidla pro nákupy v obchodě bootky.cz

Stručně:
1. Každý zákazník je povinen se při objednávání seznámit s obsahem Obchodních podmínek.
2. Ceny všech produktů na prodejně jsou včetně DPH (jedná se o ceny brutto).
3. Realizujeme všechny individuální objednávky zákazníků z celé nabídky PLEASER.
4. Obchod si vyhrazuje právo stáhnout některé produkty z prodeje.
5. Zákazník registrací souhlasí s použitím osobních údajů uvedených v registračním formuláři.
6. Osobní údaje nebudou poskytnuty třetím osobám. Obchod bootky.pl se zavazuje chránit osobní údaje zákazníků v souladu se zákonem ze dne 29. srpna 1997 „O ochraně osobních údajů“. Poskytnuté osobní údaje budou použity pouze pro vyřízení objednávky. Zákazníci mají podle zákona právo nahlížet do svých údajů, na jejich opravu a žádat ukončení jejich používání.

Všeobecné:
1. Internetový obchod bootky.pl provozuje společnost Lamirex se sídlem v Łomianki na ul. Warszawska 26, NIP: 5271008157, REGON: 011994584

V záležitostech souvisejících s nabídkou nebo realizací objednávek pište na obchod@bootky.cz

2. Internetový obchod bootky.pl zasílá objednané zboží prostřednictvím služeb kurýrní společnosti DHL
3. Veškeré zboží je nové, plnohodnotné a má záruku výrobce.

Objednávky:
1. Základem pro splnění objednávky je úplné a pravdivé vyplnění formuláře.
2. Objednané produkty jsou zasílány prostřednictvím kurýrní společnosti na adresu uvedenou v objednávkovém formuláři.
3. Zákazník má právo zkontrolovat obsah balíku v přítomnosti kurýra. V případě jakýchkoliv nedostatků je třeba sepsat reklamační protokol a doručit jej společnosti Lamirex.
4. Objednávky lze zadávat 24 hodin denně, každý den v týdnu.
5. Objednávka musí obsahovat všechny potřebné údaje zákazníka - včetně kontaktního telefonu.
6. Vyplnění objednávkového formuláře Zákazníkem znamená souhlas s uložením a zpracováním těchto údajů za účelem prodeje společností Lamirex.
7. Zákazník má právo nahlédnout do svých osobních údajů a na jejich opravu, jakož i na jejich odstranění z databáze. (Zákon o ochraně osobních údajů ze dne 29. 8. 1997, Sbírka zákonů č. 133, pol. 883).

Nakupování:
Pro nákup v našem obchodě se nemusíte registrovat. Osobní údaje zákazníka jsou pak použity pouze pro realizaci jedné objednávky.
Ochrana osobních údajů:
1. Našim uživatelům poskytujeme plnou záruku a diskrétnost. Osobní údaje budou použity pouze pro vyřízení objednávky. Nebudou žádným způsobem zveřejněny, ani nebudou poskytnuty třetím osobám.
2. Obchod se zavazuje chránit osobní údaje v souladu se zákonem ze dne 29. srpna 1997 „O ochraně osobních údajů“. Podle kterého mají zákazníci Obchodu právo nahlížet do svých údajů, opravovat je a žádat ukončení jejich používání.

Výběr způsobu dopravy:
1. Doba vyřízení objednávky je cca 14 pracovních dnů od data jejího vytvoření.
2. Zákazník je plně odpovědný za výběr způsobu platby a způsobu doručení objednávky.
3. Obchod nenese odpovědnost za případné zpoždění doručování zásilek ze strany přepravců.

Způsob platby
Při zadávání objednávky si zákazník zvolí libovolný způsob platby. Jsou možné následující způsoby platby:

- Platba bankovním převodem (platba předem) - po zadání objednávky čekáme na Vaši platbu na následující účet:
CITIPLPX – City CZK
PL94 1030 0019 0102 0306 2165 0778;
- platba systémem GoPay
- platba systémem PayU;
- platba přes systém PayPal;
- platba kreditní kartou.


Zárukya a reklamace:
Na všechny u nás zakoupené boty poskytujeme záruku 6 měsíců. Základem pro uznání reklamace je zaslání poškozeného výrobku na adresu společnosti spolu s originálním obalem a vystaveným nákupním dokladem nebo daňvou fakturou. V případě uznání reklamace hradí náklady na dopravu Lamirex a celá částka je vrácena na účet zákazníka.

Vrácení zboží:
1. Zákazník může odstoupit od uzavřené kupní smlouvy (bez udání důvodu) do 30 dnů ode dne dodání zboží zákazníkovi v souladu se zákonem ze dne 2. března 2000 (Sbírka zákonů z roku 2000, č. 2 položka 271)), vrácením neporušeného (zapečetěného) zboží. V tomto případě hradí náklady na doručení zákazník.

2. Pokud se Vám boty, které jste dostali, ukázaly být příliš malé nebo příliš velké nebo se Vám z jakéhokoli jiného důvodu nelíbí, máte možnost je vyměnit. Stačí nám napsat e-mail s takovou informací a poslat je zpět s účtenkou. Náklady na dopravu nese kupující. Čekací doba na další pár je opět 14 pracovních dnů - jednáme jako v případě nové objednávky.

3. Reklamace rozdílu barvy a vzhledu objednaného zboží s převzatým zbožím není důvodem pro vrácení zboží. Zlevněné zboží se dle polské legislativy nevrací!

REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ
FORMULÁŘ PRO VÝMĚNU/VRÁCENÍ ZBOŽÍ