Zákaznický servis

Abychom vyhověli Vašim požadavkům, nabízíme největší výběr erotické, fetišové a alternativní obuvi v Polsku.

Nabízíme také obrovský výběr Pole Dance obuvi

30 dní na vrácení nebo výměnu

Garantujeme Vám, že boty, které jste u nás zakoupili, můžete vždy do 30 dnů vrátit. Možná se Vám nelíbily, možná nesprávná velikost nebo špatně sedí na noze. Bez ohledu na důvod můžete boty vždy vrátit nebo vyměnit do 30 dnů bez udání důvodu. Vaše spokojenost je pro nás nejdůležitější. Proto Vám vyměníme a akceptujeme vrácení a zašleme Vám nové, lepší boty bez jakýchkoli námitek.

Jedinou podmínkou je, že boty jsou neporušené, v původním obalu s přiloženou účtenkou. Své boty zašlete na naši adresu:

Lamirex
Ul. Warszawska 26
05-092 Łomianki

A my Vám je bez problémů vyměníme za boty správné velikosti, připočteme pouze náklady na dopravu.

V případě, že nebudete s obdrženými botami spokojeni a pošlete nám je zpět, vrátíme Vám celou částku nákupu do 14 pracovních dnů na Vámi uvedené číslo účtu, bez nákladů na dopravu

FORMULÁŘ VRACENÍ/VÝMĚNY ZBOŽÍ

Doprava zdarma

Pokud u nás zadáte objednávku nad 4000 Kč, boty Vám zašleme bez nákladů na dopravu.

Naše záruka

  • Garantujeme, že boty zakoupené u nás můžete vrátit nebo vyměnit do 30 dnů bez udání důvodu a my Vám bez problémů vrátíme peníze.
  • Můžete si být jisti, že boty, které si u nás zakoupíte, jsou 100% originál, dovezené přímo z Pleaser USA
  • Na obuv zakoupenou u nás poskytujeme vlastní záruku 6 měsíců.
  • Obuv dostupnou v našich prodejnách označenou na webu symbolem 48h se zavazujeme zaslat Vám do 48 hodin v pracovní dny
  • Objednávky do společnosti Pleaser USA odesíláme týdně, což znamená, že všechny boty vyrobené na míru Vám doručíme do 14 dnů, maximálně však do tří týdnů.
  • Všechny boty zakoupené u nás jsou zabaleny v originálním balení.
  • Ke každému nákupu poskytujeme doklad o koupi.
  • E-mailový kontakt se zaměstnanci naší prodejny poskytujeme v pracovní době od 8:00 do 16:00 v pracovní dny.
  • Odpovíme na všechny Vaše dotazy ohledně obuvi Pleaser a pokusíme se vyřešit všechny problémy co nejrychleji.
  • Garantujeme, že od nás dostanete produkt nejvyšší kvality a vynikající služby.
  • Uděláme vše pro to, abyste byli s nákupy u nás maximálně spokojeni.

Zadávání objednávek:

1. Pro nákup v našem obchodě vyberte produkt, o který máte zájem, vyberte konkrétní velikost a barvu a klikněte na tlačítko "OBJEDNAT".

2. S červeně označenou velikostí prosím nakládejte jako s nedostupnou u dodavatele.

3. Žlutě označená velikost je dostupná u dodavatele, ale v malém množství, takže její dostupnost nemůžeme zaručit

4. Objednávky lze zadávat prostřednictvím našich webových stránek

5. Ihned po přijetí objednávky zašleme zákazníkovi potvrzovací e-mail s informacemi o objednaném produktu.

Vrácení zboží:

Pokud se Vám boty, které jste dostali, ukázaly být příliš malé nebo příliš velké nebo se Vám z jakéhokoli jiného důvodu nelíbí, můžete je vyměnit. Stačí nám napsat e-mail s takovou informací a poslat je zpět v původním obalu spolu s účtenkou. Náklady na dopravu nese kupující. Čekací doba na další pár je opět až 14 dní. Bereme to jako novou objednávku. Když obdržíme vrácené boty, vrátíme Vám na účet částku, kterou jste zaplatili, sníženou o náklady na doručení.

Zvažte proto prosím své nákupy a pečlivě si přečtěte tabulku velikostí na našem webu.

Záruka a reklamace:

Na všechny u nás zakoupené boty poskytujeme záruku 6 měsíců. Základem pro uznání reklamace je zaslání poškozeného výrobku na adresu společnosti spolu s originálním obalem a vystaveným nákupním dokladem nebo daňovou fakturou. V případě uznání reklamace hradí náklady na dopravu LAMIREX a celá částka zaplacené částky je vrácena na účet zákazníka.

Podkladem pro uplatnění reklamace není přirozené opotřebení obuvi, jako např.

- deformace způsobená přizpůsobením obuvi na nohu,

- oděrky vložek a výstelek,

- změna barvy způsobená namáčením nebo pocením,

- oděrka podešve - nesprávné použití,

- škody způsobené uživatelem nebo jinými osobami,

- přirozené změny materiálu,

- nesprávná údržba a péče o obuv.

Vrácené zboží by mělo být bez nečistot, prachu a viditelného znečištění.

K zásilce je nutné přiložit doklad o koupi, příčinu a popis závady a kontaktní údaje na ohlašovatele.

S pozdravem,
Tým Bootky